Help

Algemeen

Betaal enkel voor wat je nodig hebt. Geen minimum, geen opstartkost, geen annulatiekost. Transparantie is onze hoogste prioriteit!

Terug naar het overzicht
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Caret

Je betaalt maandelijks voor je abonnement bij SNDQ. Dit houdt in dat je eenvoudigweg je account kan verwijderen op eender welk moment. Dit doe je door bij "instellingen" onder de noemer "privacy" onderaan te klikken op "account verwijderen". 

Ook wordt je account automatisch gepauzeerd indien je de betaalmethode verwijdert.

Op welke manier kan ik documenten ondertekenen?
Caret

Documenten kan je binnen het platform van SNDQ op verschillende manieren ondertekenen. Hiervoor werken we met Connective, een elektronische oplossing die verscheidene ondertekenmogelijkheden biedt.

Documenten kan je ondertekenen via ItsME, SMS, e-mail of met je eID. In het platform duid je aan dat je een document, zoals een huurcontract of een plaatsbeschrijving, wenst te tekenen. Deze mogelijkheid krijg je na het opmaken van bijvoorbeeld een contract, waarbij je in de laatste stap kan aanduiden dat je het document wenst te tekenen. Hierna volg je eenvoudigweg de stappen die worden weergegeven.

Eenmaal het document digitaal getekend werd, wordt dit op deze manier aangegeven binnen het platform en wordt de ondertekende versie opgeslagen. Die kan je, indien gewenst, downloaden in PDF-formaat.

Is indexatie verplicht?
Caret

Nee, huurindexatie is niet verplicht bij SNDQ. 

Huurindexatie namelijk is niet wettelijk verplicht en je kan in SNDQ per huurcontract een aangepaste indexatieregeling toevoegen. We geven graag mee dat het wel wordt aangeraden de huur te indexeren.

Meer informatie hierover vind je in deze blog.

Hoe voeg ik een taak toe?
Caret

Een taak kan je als syndicus, rentmeester of verhuurder instellen in het tabblad "taken en meldingen". Een taak kan voortvloeien uit een melding die door de huurder werd ingesteld of kan voortkomen uit contractuele verplichtingen.

In voorgaand tabblad kan je rechts bovenaan kiezen voor "nieuwe taak". Eenmaal je hierop geklikt hebt, opent er een venster waarin je de nodige informatie kan aanvullen. Zo kan je het gebouw selecteren, evenals het onderwerp van de taak instellen en een korte beschrijving toevoegen. 

Daarnaast kan je ook de uitvoerdatum instellen en aanduiden of het al dan niet om een repetitieve taak gaat. Indien dat het geval is, kan je ook de termijn aanduiden en aanduiden hoevaak de taak dient uitgevoerd te worden.

Wat betreft de betrokken contacten kan je deze aanduiden bij "gelinkte contacten". Hier kan je een contactpersoon toevoegen aan de taak of een dienst, zoals een tuinman of een aannemer. 

Hoe pas ik mijn persoonlijke informatie aan?
Caret

In het platform pas je je persoonlijke gegevens aan onder het tabblad "instellingen" links onderaan de startpagina. 

Hier kan je onderstaande gegevens aanpassen:

  • Naam en voornaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Voorkeurstaal
  • Profielfoto

Geen antwoord op je vraag?

Heb je een andere dringende vraag waar je geen antwoord op kunt vinden? Vul dan ons contactformulier in, en we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een antwoord ontvangt.

Contacteer ons
Huurcontract lijst itemContact lijst item

Begin vandaag gratis

Probeer SNDQ 14 dagen gratis en ontdek hoe all-in-one beheer écht voelt! Geen betaalmethodes, gewoon vrijblijvend uitproberen. Ervaar hoe makkelijk het is om grip te krijgen op je gebouwen en administratie. Na 14 dagen niks voor jou? Geen probleem, zonder betaalmethode vervalt je toegang automatisch.