Hulp nodig?

Of je nu een syndicus, verhuurder of rentmeester bent, bij SNDQ helpen we je graag op weg. In onze helpsectie vind je duidelijke antwoorden op veelgestelde vragen, stap-voor-stap handleidingen en praktische tips om het meeste uit SNDQ te halen. Toch nog iets onduidelijk? Neem gerust contact met ons op.

Meest gelezen artikelen

Hoe voeg ik een pand toe?
Caret

In het platform klik je rechtsboven op "pand toevoegen" of op de knop "voeg een eerste pand toe"

Daarna geef je alle gegevens van het pand in. Zo zal je gevraagd worden naar de eigenaar(s), evenals naar over welk soort pand het gaat. 

Wanneer alle benodigde informatie aangevuld is, kan je klikken op "pand toevoegen". Hierna zal het pand aangemaakt worden en meteen toegevoegd worden aan je pandenoverzicht. 

Wanneer wordt de domiciliëring geïnd?
Caret

De domiciliëring wordt steeds op de eerste dag van de maand aangerekend via de gekoppelde betaalmethode. Dit geldt steeds voor de voorgaande periode.

Waar kan ik de huurindexatie toevoegen?
Caret

In het platform kan je, bij het toevoegen van een nieuw huurcontract, de eventuele huurindexatie toevoegen. 

In het "pandenoverzicht" klik je eerst op "huurcontract toevoegen". Hierna word je automatisch doorverwezen en zal je een huurcontract kunnen aanmaken. 

In dit proces kan je in de vierde stap ("huur") aanduiden of er in het verleden reeds geïndexeerd werd. Ook kan je hier aanduiden of er binnen een contract een huurindexatie zal plaatsvinden, samen met het geïndexeerde bedrag en de datum vanaf wanneer dit zal ingaan. 

Hoe maak ik een account aan?
Caret

Op dit moment zitten we in de eerste fase van de lancering van ons platform. Indien je gedurende deze fase op de “early access”-knop rechts bovenaan klikt, verschijnt er een formulier waar je je gegevens kan achterlaten.

Op basis hiervan nemen we contact met je op om een account aan te maken.

Wat is het verschil tussen een taak en een melding?
Caret

Een taak kan steeds voortvloeien uit een melding, maar dit geldt niet andersom. 

Zo kan een melding ingesteld worden door elke partij. Zij kan ook beslissen over de dringendheid, de assignatie,... 

              Voorbeeld van een melding: De lamp is gesprongen. 

Een taak kan enkel ingesteld worden door de syndicus, rentmeester of verhuurder in kwestie. De huurder heeft geen toegang tot deze optie. 

              Voorbeeld van een taak: Vervangen van de lamp. 

Hulp per module

Geen antwoord op je vraag?

Heb je een andere dringende vraag waar je geen antwoord op kunt vinden? Vul dan ons contactformulier in, en we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een antwoord ontvangt.

Contacteer ons
Huurcontract lijst itemContact lijst item

Begin vandaag gratis

Probeer SNDQ 14 dagen gratis en ontdek hoe all-in-one beheer écht voelt! Geen betaalmethodes, gewoon vrijblijvend uitproberen. Ervaar hoe makkelijk het is om grip te krijgen op je gebouwen en administratie. Na 14 dagen niks voor jou? Geen probleem, zonder betaalmethode vervalt je toegang automatisch.