Hulp nodig?

Of je nu een syndicus, verhuurder of rentmeester bent, bij SNDQ helpen we je graag op weg. In onze helpsectie vind je duidelijke antwoorden op veelgestelde vragen, stap-voor-stap handleidingen en praktische tips om het meeste uit SNDQ te halen. Toch nog iets onduidelijk? Neem gerust contact met ons op.

Meest gelezen artikelen

Hoe pas ik mijn voorkeurstaal aan?
Caret

Je voorkeurstaal kan je in het platform aanpassen onder de noemer “instellingen”.

Hier kan je, zoals hieronder aangegeven, bij “taal” de gewenste aanpassingen doorvoeren.

Hoe pas ik mijn persoonlijke informatie aan?
Caret

In het platform pas je je persoonlijke gegevens aan onder het tabblad "instellingen" links onderaan de startpagina. 

Hier kan je onderstaande gegevens aanpassen:

  • Naam en voornaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Voorkeurstaal
  • Profielfoto
Wanneer wordt de domiciliëring geïnd?
Caret

De domiciliëring wordt steeds op de eerste dag van de maand aangerekend via de gekoppelde betaalmethode. Dit geldt steeds voor de voorgaande periode.

Hoe maak ik een account aan?
Caret

Op dit moment zitten we in de eerste fase van de lancering van ons platform. Indien je gedurende deze fase op de “early access”-knop rechts bovenaan klikt, verschijnt er een formulier waar je je gegevens kan achterlaten.

Op basis hiervan nemen we contact met je op om een account aan te maken.

Op welke manier kan ik documenten ondertekenen?
Caret

Documenten kan je binnen het platform van SNDQ op verschillende manieren ondertekenen. Hiervoor werken we met Connective, een elektronische oplossing die verscheidene ondertekenmogelijkheden biedt.

Documenten kan je ondertekenen via ItsME, SMS, e-mail of met je eID. In het platform duid je aan dat je een document, zoals een huurcontract of een plaatsbeschrijving, wenst te tekenen. Deze mogelijkheid krijg je na het opmaken van bijvoorbeeld een contract, waarbij je in de laatste stap kan aanduiden dat je het document wenst te tekenen. Hierna volg je eenvoudigweg de stappen die worden weergegeven.

Eenmaal het document digitaal getekend werd, wordt dit op deze manier aangegeven binnen het platform en wordt de ondertekende versie opgeslagen. Die kan je, indien gewenst, downloaden in PDF-formaat.

Hulp per module

Geen antwoord op je vraag?

Heb je een andere dringende vraag waar je geen antwoord op kunt vinden? Vul dan ons contactformulier in, en we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een antwoord ontvangt.

Contacteer ons
Huurcontract lijst itemContact lijst item

Begin vandaag gratis

Probeer SNDQ 14 dagen gratis en ontdek hoe all-in-one beheer écht voelt! Geen betaalmethodes, gewoon vrijblijvend uitproberen. Ervaar hoe makkelijk het is om grip te krijgen op je gebouwen en administratie. Na 14 dagen niks voor jou? Geen probleem, zonder betaalmethode vervalt je toegang automatisch.