Help

Algemeen

Betaal enkel voor wat je nodig hebt. Geen minimum, geen opstartkost, geen annulatiekost. Transparantie is onze hoogste prioriteit!

Terug naar het overzicht
Is indexatie verplicht?
Caret

Nee, huurindexatie is niet verplicht bij SNDQ. 

Huurindexatie namelijk is niet wettelijk verplicht en je kan in SNDQ per huurcontract een aangepaste indexatieregeling toevoegen. We geven graag mee dat het wel wordt aangeraden de huur te indexeren.

Meer informatie hierover vind je in deze blog.

Hoe maak ik een bankverbinding aan?
Caret

In het platform kan je een bankverbinding aanmaken onder de noemer "financieel". Deze optie kan je in het keuzemenu links terugvinden. 

Binnen deze categorie kan je ervoor kiezen om een nieuwe bankverbinding toe te voegen bij "bankconnectie". Hier kan je vervolgens "stel bankintegratie in" aanduiden. Door de volgende stappen te volgen en de nodige informatie in te vullen, zal de verbinding met de bank ingesteld en geactiveerd worden. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Caret

Wat de betaalmethode betreft, koppel je zelf de gewenste creditcard aan je account. Deze kaart wordt vervolgens geverifieerd en wordt daarna automatisch voor alle betalingen gebruikt. 

Hoe wordt de indexatie berekend?
Caret

De huurindexatie wordt berekend conform de ingestelde indexatieregels.

Die worden vastgelegd bij het ondertekenen van het contract tussen beide partijen. Aangezien dit contractueel wordt vastgelegd, dient dit ook op de overeengekomen manier aangeduid te worden wanneer je een contract toevoegt in het platform.

Op welke manier kan ik documenten ondertekenen?
Caret

Documenten kan je binnen het platform van SNDQ op verschillende manieren ondertekenen. Hiervoor werken we met Connective, een elektronische oplossing die verscheidene ondertekenmogelijkheden biedt.

Documenten kan je ondertekenen via ItsME, SMS, e-mail of met je eID. In het platform duid je aan dat je een document, zoals een huurcontract of een plaatsbeschrijving, wenst te tekenen. Deze mogelijkheid krijg je na het opmaken van bijvoorbeeld een contract, waarbij je in de laatste stap kan aanduiden dat je het document wenst te tekenen. Hierna volg je eenvoudigweg de stappen die worden weergegeven.

Eenmaal het document digitaal getekend werd, wordt dit op deze manier aangegeven binnen het platform en wordt de ondertekende versie opgeslagen. Die kan je, indien gewenst, downloaden in PDF-formaat.

Geen antwoord op je vraag?

Heb je een andere dringende vraag waar je geen antwoord op kunt vinden? Vul dan ons contactformulier in, en we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een antwoord ontvangt.

Contacteer ons
Huurcontract lijst itemContact lijst item

Begin vandaag gratis

Probeer SNDQ 14 dagen gratis en ontdek hoe all-in-one beheer écht voelt! Geen betaalmethodes, gewoon vrijblijvend uitproberen. Ervaar hoe makkelijk het is om grip te krijgen op je gebouwen en administratie. Na 14 dagen niks voor jou? Geen probleem, zonder betaalmethode vervalt je toegang automatisch.