Help

Algemeen

Betaal enkel voor wat je nodig hebt. Geen minimum, geen opstartkost, geen annulatiekost. Transparantie is onze hoogste prioriteit!

Terug naar het overzicht
Wat is het verschil tussen een taak en een melding?
Caret

Een taak kan steeds voortvloeien uit een melding, maar dit geldt niet andersom. 

Zo kan een melding ingesteld worden door elke partij. Zij kan ook beslissen over de dringendheid, de assignatie,... 

              Voorbeeld van een melding: De lamp is gesprongen. 

Een taak kan enkel ingesteld worden door de syndicus, rentmeester of verhuurder in kwestie. De huurder heeft geen toegang tot deze optie. 

              Voorbeeld van een taak: Vervangen van de lamp. 

Waarom kiezen voor SNDQ?
Caret

SNDQ laat je toe om je vastgoed efficiënt te beheren. Door het afsluiten van een abonnement kan je als syndicus, rentmeester of verhuurder het beheer van je panden via ons platform verzorgen.

De software laat toe om je panden, taken en klanten te beheren, betalingen te verwerken en verschillende communicatiekanalen tegelijkertijd te overzien. Bovendien beschikt het platform over zijn eigen meetingsoftware.

Eenmaal je een abonnement afsluit, kan je van al deze zaken genieten. Meer informatie over SNDQ’s functies kan je terugvinden op de homepagina.

Hoe pas ik mijn persoonlijke informatie aan?
Caret

In het platform pas je je persoonlijke gegevens aan onder het tabblad "instellingen" links onderaan de startpagina. 

Hier kan je onderstaande gegevens aanpassen:

  • Naam en voornaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Voorkeurstaal
  • Profielfoto
Hoe wordt de GDPR-wetgeving gerespecteerd?
Caret

SNDQ verwerkt je persoonlijke gegevens conform de privacywetgeving.

Zo verzamelen, bewaren en gebruiken we uitsluitend persoonlijke gegevens die je aan ons doorgeeft of de gegevens waarvan we zeker zijn dat ze aan ons worden doorgegeven om ze te verwerken. Hierbij wordt de wettelijke bewaartermijn van 7 jaar gerespecteerd.

Alle details kan je steeds terugvinden in onze privacyverklaring.

Hoe voeg ik een dienst toe?
Caret

In het platform kan je er bij "contacten" voor kiezen om een nieuwe dienst toe te voegen. Dit doe je met de knop rechts bovenaan, vervolgens kan je de dienst aanduiden die je wenst toe te voegen. 

Je kan hierbij kiezen uit onderstaande opties. 

Geen antwoord op je vraag?

Heb je een andere dringende vraag waar je geen antwoord op kunt vinden? Vul dan ons contactformulier in, en we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een antwoord ontvangt.

Contacteer ons
Huurcontract lijst itemContact lijst item

Begin vandaag gratis

Probeer SNDQ 14 dagen gratis en ontdek hoe all-in-one beheer écht voelt! Geen betaalmethodes, gewoon vrijblijvend uitproberen. Ervaar hoe makkelijk het is om grip te krijgen op je gebouwen en administratie. Na 14 dagen niks voor jou? Geen probleem, zonder betaalmethode vervalt je toegang automatisch.