Help

Algemeen

Betaal enkel voor wat je nodig hebt. Geen minimum, geen opstartkost, geen annulatiekost. Transparantie is onze hoogste prioriteit!

Terug naar het overzicht
Waar kan ik de huurindexatie toevoegen?
Caret

In het platform kan je, bij het toevoegen van een nieuw huurcontract, de eventuele huurindexatie toevoegen. 

In het "pandenoverzicht" klik je eerst op "huurcontract toevoegen". Hierna word je automatisch doorverwezen en zal je een huurcontract kunnen aanmaken. 

In dit proces kan je in de vierde stap ("huur") aanduiden of er in het verleden reeds geïndexeerd werd. Ook kan je hier aanduiden of er binnen een contract een huurindexatie zal plaatsvinden, samen met het geïndexeerde bedrag en de datum vanaf wanneer dit zal ingaan. 

Hoe maak ik een bankverbinding aan?
Caret

In het platform kan je een bankverbinding aanmaken onder de noemer "financieel". Deze optie kan je in het keuzemenu links terugvinden. 

Binnen deze categorie kan je ervoor kiezen om een nieuwe bankverbinding toe te voegen bij "bankconnectie". Hier kan je vervolgens "stel bankintegratie in" aanduiden. Door de volgende stappen te volgen en de nodige informatie in te vullen, zal de verbinding met de bank ingesteld en geactiveerd worden. 

Op welke manier kan ik documenten ondertekenen?
Caret

Documenten kan je binnen het platform van SNDQ op verschillende manieren ondertekenen. Hiervoor werken we met Connective, een elektronische oplossing die verscheidene ondertekenmogelijkheden biedt.

Documenten kan je ondertekenen via ItsME, SMS, e-mail of met je eID. In het platform duid je aan dat je een document, zoals een huurcontract of een plaatsbeschrijving, wenst te tekenen. Deze mogelijkheid krijg je na het opmaken van bijvoorbeeld een contract, waarbij je in de laatste stap kan aanduiden dat je het document wenst te tekenen. Hierna volg je eenvoudigweg de stappen die worden weergegeven.

Eenmaal het document digitaal getekend werd, wordt dit op deze manier aangegeven binnen het platform en wordt de ondertekende versie opgeslagen. Die kan je, indien gewenst, downloaden in PDF-formaat.

Wat is het verschil tussen een taak en een melding?
Caret

Een taak kan steeds voortvloeien uit een melding, maar dit geldt niet andersom. 

Zo kan een melding ingesteld worden door elke partij. Zij kan ook beslissen over de dringendheid, de assignatie,... 

              Voorbeeld van een melding: De lamp is gesprongen. 

Een taak kan enkel ingesteld worden door de syndicus, rentmeester of verhuurder in kwestie. De huurder heeft geen toegang tot deze optie. 

              Voorbeeld van een taak: Vervangen van de lamp. 

Waarom heb ik een bepaald bedrag nog niet ontvangen?
Caret

SNDQ int zelf geen huurgelden. Deze worden rechtstreeks op de rekening van de verhuurder gestort.

Indien er een probleem is met een betaling of een bepaalde betaling nog niet in orde werd gebracht, dien je hierover dus contact op te nemen met de huurder in kwestie. 

Geen antwoord op je vraag?

Heb je een andere dringende vraag waar je geen antwoord op kunt vinden? Vul dan ons contactformulier in, en we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een antwoord ontvangt.

Contacteer ons
Huurcontract lijst itemContact lijst item

Begin vandaag gratis

Probeer SNDQ 14 dagen gratis en ontdek hoe all-in-one beheer écht voelt! Geen betaalmethodes, gewoon vrijblijvend uitproberen. Ervaar hoe makkelijk het is om grip te krijgen op je gebouwen en administratie. Na 14 dagen niks voor jou? Geen probleem, zonder betaalmethode vervalt je toegang automatisch.