Bestanden
Binnen SNDQ voeg je eenvoudig bestanden toe aan je patrimonium, contactenboek, of bij taken en meldingen. Of het nu gaat om contracten, facturen, technische fiches of rapporten: je houdt alles centraal en georganiseerd.
Voeg bestanden toe waar je ze nodig hebt
Voeg bestanden toe op maat van je workflow
Bewaar alle relevante documenten direct bij het juiste gebouw, pand, huurcontract of contact. Zo heb je altijd de juiste info bij de hand, precies waar je ze nodig hebt.
Orden met mappen
Vermijd een rommelige documentenstructuur door bestanden te groeperen in duidelijke mappen. Of het nu gaat om technische keuringen, huurcontracten of leveranciersinfo – met SNDQ hou je het overzichtelijk.
Deel documenten met mede-eigenaars of huurders
Sommige bestanden mogen ook zichtbaar zijn voor mede-eigenaars of huurders. Kies zelf welke documenten gedeeld worden via SNDQ at Home voor maximale transparantie en efficiëntie.
Bekijk alle functionaliteit van SNDQ
Contactenboek
Organiseer al je contacten in SNDQ, van huurders tot leveranciers. Door ons slimme tagging systeem vind je vliegensvlug de juiste persoon om een probleem op te lossen.
Patrimonium beheer
Beheer al je gebouwen, units en huurcontracten centraal in SNDQ. Of je nu een syndicus, verhuurder of rentmeester bent: je behoudt het overzicht, werkt efficiënter en bespaart tijd. Geen papieren rompslomp meer.
All-in-one inbox
Houd rechtstreeks contact met klanten, (ver)huurders, leveranciers... SNDQ combineert al je mailboxen in één inbox. Zo behoud jij het overzicht en kunnen je contacten hun vertrouwde tools blijven gebruiken.
Taken & meldingen
SNDQ’s interactieve overzicht van taken en meldingen garandeert dat jouw vastgoed in topconditie verkeert. Voeg meldingen van huurders toe en krijg automatisch herinneringen bij terugkerende controles zodat je geen enkel detail meer vergeet.
Financieel dashboard
Volg je financiën op de voet tot op de eurocent. Voor verhuurders kan SNDQ eenvoudig herinneringen sturen bij laattijdige huur, terwijl syndici hier in enkele klikken complexe kostenverdelingen kunnen maken op basis van verdeelsleutels
SNDQ at Home
Mede-eigendom groeit en de complexiteit van regel- en wetgeving volgt. SNDQ biedt software op maat van de syndicus, automatiseert repetitieve administratieve taken, ondersteunt in het dagelijks beheer en brengt je dichter in contact met de klant.


Begin vandaag gratis
Probeer SNDQ 14 dagen gratis en ontdek hoe all-in-one beheer écht voelt! Geen betaalmethodes, gewoon vrijblijvend uitproberen. Ervaar hoe makkelijk het is om grip te krijgen op je gebouwen en administratie. Na 14 dagen niks voor jou? Geen probleem, zonder betaalmethode vervalt je toegang automatisch.