Taken toewijzen
Met SNDQ wijs je moeiteloos taken toe aan jezelf, collega’s of leveranciers. Of het nu gaat om een jaarlijkse controle, een reparatie of het opvolgen van een offerte: alles verloopt overzichtelijk via één centrale plek. Zo weet iedereen wat er moet gebeuren, door wie en tegen wanneer.
Taken toewijzen en opvolgen was nog nooit zo eenvoudig
Taken en herinneringen voor je workspace
Creëer taken voor jezelf of anderen in je team. Voeg herinneringen toe zodat je niets uit het oog verliest. Je kan zelfs taken aan leveranciers koppelen, inclusief de nodige documenten of instructies.
Altijd overzicht met de tijdlijn
Volg de voortgang van elke taak dankzij een duidelijke tijdlijn. Zie in één oogopslag wie iets heeft aangepast, wanneer dat gebeurde, en wat er nog moet gebeuren.
Binnenkort: Taken toewijzen aan leveranciers
Heb je een betrouwbare vakman nodig? Binnenkort stel je rechtstreeks via de SNDQ Marketplace je opdracht open voor leveranciers. Zo bereik je snel de juiste persoon, zonder eindeloos zoeken.
Bekijk alle functionaliteit van SNDQ
Contactenboek
Organiseer al je contacten in SNDQ, van huurders tot leveranciers. Door ons slimme tagging systeem vind je vliegensvlug de juiste persoon om een probleem op te lossen.
Patrimonium beheer
Beheer al je gebouwen, units en huurcontracten centraal in SNDQ. Of je nu een syndicus, verhuurder of rentmeester bent: je behoudt het overzicht, werkt efficiënter en bespaart tijd. Geen papieren rompslomp meer.
All-in-one inbox
Houd rechtstreeks contact met klanten, (ver)huurders, leveranciers... SNDQ combineert al je mailboxen in één inbox. Zo behoud jij het overzicht en kunnen je contacten hun vertrouwde tools blijven gebruiken.
Taken & meldingen
SNDQ’s interactieve overzicht van taken en meldingen garandeert dat jouw vastgoed in topconditie verkeert. Voeg meldingen van huurders toe en krijg automatisch herinneringen bij terugkerende controles zodat je geen enkel detail meer vergeet.
Financieel dashboard
Volg je financiën op de voet tot op de eurocent. Voor verhuurders kan SNDQ eenvoudig herinneringen sturen bij laattijdige huur, terwijl syndici hier in enkele klikken complexe kostenverdelingen kunnen maken op basis van verdeelsleutels
SNDQ at Home
Mede-eigendom groeit en de complexiteit van regel- en wetgeving volgt. SNDQ biedt software op maat van de syndicus, automatiseert repetitieve administratieve taken, ondersteunt in het dagelijks beheer en brengt je dichter in contact met de klant.


Begin vandaag gratis
Probeer SNDQ 14 dagen gratis en ontdek hoe all-in-one beheer écht voelt! Geen betaalmethodes, gewoon vrijblijvend uitproberen. Ervaar hoe makkelijk het is om grip te krijgen op je gebouwen en administratie. Na 14 dagen niks voor jou? Geen probleem, zonder betaalmethode vervalt je toegang automatisch.